The Riadven Pack
Hello there! We are a fun-loving wolf roleplay group and feel free to look around and apply to join if you'd like<3
Log in

I forgot my password

Latest topics
» SURPRISE PACK BY DUKANE HURRAY!!!!
Sat Jul 09, 2016 1:46 pm by Castor

» my new pack
Wed Jun 22, 2016 9:45 am by Castor

» Awh, we're all lil ol' nerds~
Wed Jun 15, 2016 7:52 pm by Roki

» Instead of Disappearing off the ends of the Earth...
Thu Dec 03, 2015 9:56 pm by Cassiel

» The Main Den
Sat Nov 28, 2015 12:37 am by Makoce

July 2017
SunMonTueWedThuFriSat
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Calendar Calendar


Idk If I'm allowed but um..

View previous topic View next topic Go down

Idk If I'm allowed but um..

Post by Dawn on Wed Aug 06, 2014 9:07 pm

So I was wondering if I could maybe put an ad kinda thing? I just made a forum with Jeames' help <3<3 Yay thanks Jea <3 and I need some pointers and such. Y'all don't need to join if you don't want lol I just want some pointers on the thread and such??

Here's the ad

this is the site

So yeah, maybe take a look around and tell me how to improve? Join if you like it?

Thanks bbs <3


Last edited by Deyanira on Thu Aug 07, 2014 6:05 am; edited 1 time in total

_________________
avatar
Dawn

Posts : 447
Join date : 2014-06-16
Age : 19
Location : SUR LA LUNE

Character sheet
Name: Deyanira
Gender: Female
Rank: Warrior

View user profile

Back to top Go down

Re: Idk If I'm allowed but um..

Post by Jeamesero on Thu Aug 07, 2014 3:41 am

Oh that's fine bb, place your add~ ;D

_________________

Avatar by me
avatar
Jeamesero

Posts : 1509
Join date : 2014-03-23
Age : 20

Character sheet
Name: Jeamesero
Gender: Male
Rank: Tracker/Crazy Suggestion Bomber!

View user profile http://jeamesthewolf.deviantart.com/

Back to top Go down

Re: Idk If I'm allowed but um..

Post by Verine on Thu Aug 07, 2014 7:20 am

Bruh its beautiful. I'll join sometime, promise. ^^

<333

_________________
THIS IS WHAT I SEE WHEN I CAMP. SO PRETTY. AGH.<3
avatar
Verine
Admin

Posts : 762
Join date : 2014-06-14
Age : 18
Location : Spearheading the Rebellion with my soulmate ;3

Character sheet
Name: Verine bb ;3
Gender: Femme.
Rank: Warrior o3o

View user profile

Back to top Go down

Re: Idk If I'm allowed but um..

Post by Maverick on Mon Aug 11, 2014 6:12 pm

its ok to post this ad dun worry about it ^^"

looks pretty interesting~

_________________

BIOGRAPHY DEVIANTART WOLFQUEST
"Believe that life is worth living and your belief
will help create the fact." -William James
avatar
Maverick
Head Admin

Posts : 1025
Join date : 2014-03-20
Location : Still around; if you need anything go ahead and contact me

Character sheet
Name: Maverick
Gender: Male
Rank: Alpha Male

View user profile http://kikiorylandia.deviantart.com/

Back to top Go down

Re: Idk If I'm allowed but um..

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum